Spørsmål og svar


Hva koster frakten?

Frakten koster kr 39,90. Alle ordre over kr 400 leveres fraktfritt. Vi sender til Norge og resten av verden. 

Når får jeg varene mine?

Levering tar vanligvis mellom 7-20 dager. Alle ordre kan spores, slik at du alltid har oversikt over hvor pakken din er!

Sendes pakken min med sporing?

 Ja, alle pakker sendes med sporingsnummer!

Hva skjer om jeg ikke henter pakken på utleveringssted?

Du har 14 dager på å hente pakken på ditt hentepunkt. En uavhentet pakke går i retur tilbake til vårt lager. Selvfølgelig skal du få tilbake pengene for varene du har kjøpt, du betaler kun returfrakten. 

Hvor er pakken min?

Det kan være flere årsaker til at du ikke har fått pakken din. Dersom du har registrert en feil e-postadresse kan det være at du ikke har fått beskjed om hvor pakken din befinner seg. Sjekk derfor om du ser noen mailer fra oss i mailboksen din. Dersom du ikke har fått mail fra oss (sjekk spamfilter) ber vi deg kontakte oss så ser vi hva som har skjedd. Det kan også hende at pakken din er på vei, les gjerne mer info her. 

Hvordan bytter jeg en vare?

Vi ønsker gjøre det enkelt for deg. Kontakt oss på kontakt@trendyliv.zendesk.com dersom du ønsker å returnere en vare, og vi hjelper deg så gjerne.

Jeg har mottatt en vare med feil eller som er skadet?

Hvis du mistenker at du har fått en feilvare, ber vi deg vennligst kontakte oss via epost på kontakt@trendyliv.zendesk.com. Skriv "Reklamasjon og ordrenummer" i emnefeltet, og en kort beskrivelse av hva som er feil med varen. Hvis du har mulighet, legg gjerne ved et bilde. Vi forsøker å svare deg innen 24 timer!

Hvor er ordrebekreftelsen min?

Like etter at betalingen er fullført sender vi deg en ordrebekreftelse. Dersom du ikke har fått denne (husk å sjekk spam filter), ta kontakt med oss. Dersom du har lagt inn en feil epostadresse er det viktig at vi får endret den slik at du får sporingsnummer og meldinger fra PostNord om når pakken din er klar for henting. Vi sender deg selvfølgelig også en ny ordrebekreftelse! 

Jeg ønsker å endre/avbryte bestillingen min, hva gjør jeg?

Du har 24 timer på deg til å endre din bestilling etter et kjøp. Kontakt oss på kontakt@trendyliv.zendesk.com så fort som mulig, og vi hjelper deg å endre bestillingen før varen sendes. Dersom pakken din allerede er pakket kan vi dessverre ikke avbryte eller endre bestillingen og vanlige regler rundt retur, bytte, og angrerett gjelder.

Jeg har en rabattkode, hvordan bruker jeg den?

Etter du har trykket "Gå til kassen" dukker det opp et felt i høyre kolonne på siden hvor det står "Gavekort eller rabattkode?". Her skriver du inn koden din. Så sant koden din fremdeles er aktiv vil du se at beløpet endrer seg. 

Hvilke betalingsmetoder tilbyr dere?

Vi tilbyr kortbetaling gjennom Stripe, og PayPal. 

Når får jeg pengene tilbake på konto?

Så snart vi har behandlet din retur får du en epost fra oss. Har du betalt med kort vil pengene være tilbake på kortet ditt i løpet av 10 virkedager. Har du betalt med PayPal vil du ha pengene tilbake på din PayPal konto i løpet av 1-2 dager. 

Har dere en fysisk butikk?

Dessverre - vi driver kun nettbutikk.